Szafa do biura na akta i broń?


szafa do biura

Metalowa szafa do biura na akta i broń to nic innego jak atestowany sejf, który można dowolne skonfigurować. Co prawda ta szafa na dokumenty nie ma atestu do przechowywania akt poufnych, czy niejawnych, ale ma atest IMP do przechowywania broni i amunicji. Natomiast jest wykonana z znacznie grubszej blachy stalowej, niż atestowane szafy aktowe. Co de facto oznacza, że jest bardziej odporna na ewentualne włamanie. Tak więc, jeśli ktoś nie potrzebuje atestu na dokumenty to śmiało może przechowywać dokumenty w sejfie, czy szafie na broń kl. S1 i S2.

W naszej ofercie mamy takie szafy biurowe klasy S1 z możliwością zamontowania wewnątrz skrytki na klucz, czy uchwytów na broń. Jak widać można wykorzystać jedno urządzenie do dwóch zastosowań. W tym przykładzie akurat prezentujemy urządzenie z przewagą przestrzeni do ulokowania dokumentów. Przechowywanie broni jest tutaj alternatywą w zależności od potrzeb użytkownika. Natomiast mogą być szafy dedykowane odwrotnie, czyli z głównym przeznaczeniem przechowywania broni i amunicji. W tych szafach są modele posiadające boczne półki, które mogą być wykorzystane do przechowywania dokumentów. W tych sejfach przeważa przestrzeń do broni.

Szafa do biura, a transport

Dużo klientów dokonując zakupu sejfu, czy szafy stalowej jest przerażona dostawą. Otóż nie jest to wcale taka dramatyczna sprawa. Szafa do biura może i waży znacznie więcej, ale nie jest taka straszna w transporcie mebli. Przykładem jest opcja dostawy naszym transportem, w której zapewniamy dostawę z wniesieniem do biura. I tutaj zapewniamy, że większość takich usług realizowana jest przez jedną osobę. Oczywiście nie dotyczy to wnoszenia po schodach, bo w tym przypadku to jest inna zabawa i inne koszty. Natomiast wniesienie na parter biura, firmy, czy domu to żaden problem. Realizujemy dostawy na terenie całego kraju. Dopasujemy się do terminu każdego klienta.

Klientom dajemy możliwość wyboru rodzaju transportu, co za tym idzie i kosztów. Jedną z takich opcji jest wysyłka kurierska (na palecie). Podkreślić musimy w tym miejscu, że ta opcja dostawy nie obejmuje wnoszenia mebli. Tak więc warto przed zakupem dobrze przemyśleć tą opcję.

Podsumowując – po pierwsze musimy dobrze przemyśleć jak szafa do biura ma nam służyć. Czy ma to być urządzenie głównie do przechowywania dokumentów, czy głównie do broni. Niezależnie od wyboru w tego typu szafach można przechowywać też, gotówkę, elektronikę i biżuterię. Po drugie koniecznie musimy wybrać odpowiedni sposób dostawy. Czy ostatecznie będzie to firma kurierska, czy firma robiąca przewozy rzeczy zależy już od samego klienta. Pamiętaj, że tego typu szafy nie bierze się pod pachę i nie wnosi tak do pomieszczenia. Dobrze przemyśl, czy poradzisz sobie samodzielnie, czy jednak warto dopłacić i mieć dostawę już z wniesieniem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.